divendres, 17 d’octubre del 2008

Dimecres 15. Osca Sangüesa

PA140084PA150086PA150090PA150095PA150096PA150097PA150100
Dimecres 15. Osca Sangüesa
La nit a sigut moguda. M'he despertat amb una diarrea que em fa pensar el pitjor.
Nomes sortir d'Osca tinc d'abrigar-me dons sento fred. El camí diu que he de passar per Banastas, Bolea i Loarre, el meu estat em diu que res de res, el camí mes curt, cap a Esquedas Paro a esmorzar, sembla que la crisis no ha arribat, l'esmorzar surt un ull de la cara, però el meu cos o agraeix.
Ayerbe m entre-tinc fent algunes fotos dels monuments del poble.
Sortint passo pel poble de Concilio, Murillo de Gallego, amb bones vistes sobre els Mallos cal aprofitar per gaudir del majestuós paisatge que ens dispensa la natura.
Passant Cercavilla segueix la pujada cap el pantà de la Penya que esdevé miraculosament recuperadora. Deuen ser la generació d'endorfines que el cos fa amb l'esforç físic.
El pantà de La Penya s'ofereix amb unes vistes impressionats, la boira del mati s'ha esbaït i el mal estar també. Passo Salinas de Jaca i en arribar al cim foto al port.
Ballo i baixada cap Puente la reina. Dinar.
Seguint la Cra que amb dura a Verdun, al pantà de Yesa i Yesa.
Javier,m'ha rebut el porter del Castell un Jesuita, i hem fet petar una bona xerrada, aquest temps passa poca gent per la zona, poso el segell a la credencial i seguint el camí del via crucis. Finalment he arribat al poble de Sangüesa.
L'alberg esta tancat, las monges que el regenten tanquen a les 6 i si arribes mes tard deixes la voluntat al sobre i t'espaviles.
Som quatre peregrins, 2 francesos, un Itàlia i un alemany. La nit a estat una nova una experiència mes de convivència doncs entre els roncs d'uns i el remor dels altres.


PA150104PA150111PA150112PA150114PA150116PA150118PA150127PA160128