dilluns, 6 d’octubre del 2008

Cami de sant Jaume 2008 .Montserrat Jaca Santiago de Compostela

Dilluns 6. Manresa Montserrat. Bon Camí!

Aquest mati he agafat la bici i he enfilat direcció de Montserrat, he parat a esmorzar a S. Vicenç, seguit per la Vauma, Monistrol i desprès d'una bona pujada he arribat al centre de Montserrat.

La pujada ha estat llarga, llarga i tranquil-la, i ha servit per reflexionar desprès de gaire be 2 anys de no pujar al monestir de Montserrat, encara que la meva practica com a cristià no es del tot com manen els canons, si que soc creient i sobre tot en moments com els que he viscut el darrer any. Realment la pujada et permet veure tranquil·lament el pollegons i quan ets dalt pots divisar la plana . Pots pensar en els esdeveniments viscuts el darrers mesos, operació, recuperació, retorn a la feina, jubilació. Molts esdeveniments i prou importants per agafar un dies per reflexionar i encarar el futur de manera adient.
En arribar a Montserrat m'he dirigit a l'oficina de I i allà m'han adreçat al Centre de coordinació Pastoral que es l'entitat que segella las credencials. La noia que m'ha atès desprès de posar-me la credencial m'ha preguntat si volia fer molt tros i li he respost que si el tems m'ho permet voldria fer-lo tot. I l'Adéu a estat amb un Bon Camí!, m'ha sobtat però realment m'ha sonat molt be.
He empres el camí que em portava novament a cassa i si el temps o permet el proper dilluns serà la data prevista finalment per la partida.