diumenge, 19 d’octubre del 2008

Dijous 16. Sangüesa- Puente la Reina / Gares.

PA160128
Ens desitgem bon camí els roncadors, els altres ja son fora, han sortit de bon mati sembla que enfadats per aver passat una mala nit.Direccio d'aibar i aquí per tal d'evitar la conglomeració de Pamplona prenc la mateixa cra en direcció contraria que em porta per Tafalla.

PA160134
Al llarg del camí alguns pagesos s'afanyen a recollir els darrers raïms, en saludar-ne un amb un bon dia, m'ha contestat "quieres uvas" i per suposat que m'he parat a fet la xarrada.
PA160140
Lerga, poblet que m'he aturat a fer algunes fotos, e pogut observar ,la gent gran, que estaven comprant els diaris i pa a la furgoneta que els i subministra cada dia, nomes amb això feien una gran gatzara entre ells, realment aquests pobles de pocs habitants fan una festa nomes de veure's.
Tafalla, demano la cra. a un motero i realment saben prou be de que parlen dons sàvia prou be el port que hi havia entre Tafalla i Puente la Reina. Nomes de sortir un indicador diu obres del qm 4 al 19, entaban construint una nova zona de regadiu i al llarg d'aquest tros les maquines anaven i venien. Creu Artajona, Mendigoria que ha començat de ploure i finalment Puente la Reina.
PA160166
PA160161
PA160169

He fet las fotos de rigor i cap al alberg. Aquí m'he trobat un altre manresà, el Xavi que va sortir de Puente la Reina i al llarg de 15 dies farà un tros de Camí, amb ell caminats de Terrassa, Mataró. Semble que a mes d'estranger també i a algun que altre Català fent el camí.
PA160173