diumenge, 19 d’octubre del 2008

Divendres17. Puente la Reina- Logronyo

PA170174
Despes de fer un cafe a la taverna e enfilat un petit port que es troba al sortir de Puente la Reina, encara es fosc dons es nota cada dia el canvi horari. En donar-me la volta, ho! fantàstica sortida de sol. Realment es un moment inoblidable. Las boires envermellides pel sol que esta sortint i obrint-se camí a la foscor. Segur que serà un dels millors moments del Camí.
La cra continua amb un seguit de pujàs i baixes. Manyeru, Ciraqui, i finalment Estella.
PA170182
PA170184

He parat a repostar esmorzar i inflar que semble que las rodes els ha baixat la pressió.
En arribar a Irache, entro i per las rodalies del Monestir, una altra magnifica vista de les vinyes amb el monestir, el dia esta sent d'allò mes interessant.
PA170191
Despres de 5 dies el cul amb fa malt, doncs fa temps que no faig tants dies seguits, a mes el contrapès de les sàrries fan que em senti adolorit.
PA170194

PA170192
PA170195

Creu els pobles que van apareixent, Los Arcos, Viana.
PA170198
PA170202

En entrar a Logronyo i aturar-me a veure quin Camí seguia he vist que el Camí es convertia en un fantàstic carril bici que he seguit i m'ha dut fins la porta del fantàstic alberg de Logronyo. Aquí m'he trobat un peregrí amb bici que va començar a jaca, i en 10 minuts amb posa al corretn de lo que s'ha de fer entre Logronyo i Burgos. Dema u tindre en compte.
Fantàstic i especialment pels hospitalers, un Asturià anomenat Martin m'ha explicat els ets i uts del peregrins, també el Joaquim hospitaler d'hivern que ens em fet un bon tip de riure.
Finalment el que faltava, a la Fonda "La Moderna" casa de menjars des de 1912, un sopar de pel-licule per pocs diners. I el cambrer que també m'explica esdeveniments viscuts al llarg d'els anys
PA170205
PA170208